čtvrtek 3. května 2018

Řekněte mi něco pěkného

Když jsme velmi tolerantní, trpěliví a pozitivní, tak se myslím dokážeme s mnohým vypořádat. Naše falešné ego může být v lepších kvalitách než u někoho jiného. Jelikož nejsme zcela transcendentální, snažíme se dostat do blízkosti lidí, kteří nás pozitivně stimulují a od ostatních si zachováváme trochu odstup. Naše kapacita absorbovat negativní energii není tak velká; stahuje nás dolů. Je intenzivní absorbovat hodně negativní energie.
Někdy ke mně lidé přijdou a řeknou: "No, nemám nic, co bych ti řekl, protože nemám žádné problémy." Copak jsem tu jen pro problémy? Řekněte mi něco pěkného, řekněte mi pro změnu něco dobrého...
(Kadamba Kánana Svámí, 20. července 2013, Kapské Město, JAR, program Spirit Matters)

Odkaz na přepis v angličtině je zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat